2

يوم في عمري

هو آه يوم واحد من اياااام عمري
بس هو مش أي يوم
3-3-2011
الكل اتجمع و بيبارك
و كل أحبابنا ويانا
ما أحلاها الليلة السهرانا
يوم غالي عليا
بكل تفصيلة فيه
بالوضع العجيب اللي كنت فيه فترة الضهرية قبل الكوافيرة
فترة الصبح اللي أراهن إن مفيش عروسه تعمل فيها اللي أنا عملته
- أنا مفيش مني اتنين .. كفاية ع الدنيا أنا واحدة -
^ـ^
بأحلى فتراته من أول الساعة 7:30 مساءً
- اللي كان المفروض تكون قبلها بحوالي ساعة -
ما هو كل العرايس بتتأخر إشمعنى أنا يعني ؟؟؟؟!!!!
ما هو في الخطوبة كنت في معادي موجودة
الله !!!
:D

بجناني في الكوافيرات اللي لفيت عليهم
- أنا أعرف إن العروسة تريح دماغها و تتفق على كل حاجة مع كوافيراية واحدة و خلاص -
لكن ميييييين أنا مفيش مني اتنين
:D

المهم إن آخر واحدة قمت معاها بالواجب و جننتها
كل ما تقولي هاحطلك حاجة .... لأ
طب دي ..... لأ
طب أعملك كذا .... برضه لأ
" أمال انتي جاية المفروض أعملك إيه ؟؟؟ "
ده كان سؤالها آخر ما جننتها
ندخل ع الطرحة بقى
بتقولي امسكيها ع الطول اللي انتي عايزاه
و أنا أشد لتحت و هي تشد لفوق
- مع واحدة من صحباتي حسابها معايا بعدين -
:D

المهم إن اليوم كان حلو
حاجات بحبها
و حاجات برضه بحبها بس باضحك عليها
اليوم كله بحبه
3-3-2011
حاجة كمان
كان عيد ميلاد ماما و عملتلها حاجة خلتها بقت فرحانه أووووي
و دي حاجة باسطاني أووووووي
^ـ^
JUST MARRIED

2 التعليقات:

نيللي علي يقول...

الف الف مبروك ياقمر ..يارب تعيش كل فى سعاده ولو احتجتى اى حاجه فى المطبخ والاكل انا تحت امرك وابقى احكيلك على مغامرتى المطبخيه فى اول سنه جوار لى كنت مسخره هههههههه
وتعيشى فى هنا ياقمر

بنـوتــــة يقول...

الله يبارك فيكي يا جميلة ربنا يخليكي
أيييييييييوة المطبااااااااخ
هووو ده
دعواتك بقى
و مدونتك ما شاء الله جميلة جداً و مفيدة أوي
نورتيني
:$

إرسال تعليق

Back to Top