0

دنيا جنان

ياااااااه
اسم معبر
بصراحة
على أد ما بحب قلمي الرصاص السنون الروترينج اللبي اللي بقاله معايا سنين
- نص مللي على فكرة -
و على أد ما كنت بحب الأقلام الاحبر الملونة الاستادلر بتاعتي اللي كنت بعمل بيها الخرايط الذهنية عشان الامتحانات
- و كانت جامدة و سدت معايا سنتين على فكرة -

على أد ما أنا مبحبش أكتب اللي في بالي و جوايا بالاقلام
لإن معنى إني اكتب بالقلم إني أكتب على ورقة
- ما أكيد يعني مش هاكب على دراعي بلاش تعبقر -
و معنى إني أكتب على ورقة إنها هتبقى في مكاني
- أمال هتسافر لوحدها ؟؟ -
يعني ممكن تتفقس و حد غيري يقراها في وقت مش مناسب
- أصلهم بيقولوا المبدعين أكتر ناس فوضووين و الحدق يفهم -
اححححم احم احم
:D
لكن هنا
على الجهاز
ممكن حاجة أكتبها و تفضل مسودة - أو درافت عشان الترجمة
لمدة طوييييييييييلة
- اكتشفت من أسبوع على الفيس إن عندي " نوت " في الـ " درافت " عندي بقالها سنة
و لسه منشورة قريب
اللي هو الأسبوع اللي فات
:D :D :D :D
- حاجة مسخرة طبعاً بس عجبتني أوي -
فكرتني بحاجة كده
- و انتو مالكو بلاش إلة أدب :P :P -

المهم إني بجد حاسة الاسم ده معبر أوي
خصوصاً إن أنا واحشني الجنان أووووووي
و مكونتش لاقية اسم فيه جنان عاجبني
بس ده لا بأس بيه حالياً
شغال
^ـ^

من .. قلمي " سابقاً "
إلى .. دنيا جنان " اللي وحشني أوووي "
^ـ^

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Back to Top