3

اكتشاف مذهل

انهرده و أنا قاعدة أفكر
هو أنا ليه مش باكتب هنا ؟
رغم إن المفروض ان دي تكون المدونة الأساسية أو التانية بتاعتي ؟

و أنا بفكر
قارنت بين الكمبيوتر و الكتابة عليه
و بين القلم الحقيقي و الكتابة بيه
اكتشفت إني مش بحب القلم و مش بحب على الورق
مش عارفة ليه
بس مش بحب كده
مش بحب أفضفض مع الورق

يمكن عشان المدونة اسمها " قلمي " فاتربطتت عندي بالقلم حلوه و مره ؟؟؟
يمكن
بس في الآخر
أعمل فيها إيه ؟؟؟
مش عارفة
للأسف

3 التعليقات:

KEBLAWYAT يقول...

هو فعلا الكتابه هنا أسهل

انا اعرف ناس بتكتب اللى عايزه تكتبه ع الكمبيوتر ع الورق الاول .. متعرفش تقعد مع الكيبورد ع طول كده

kafrawy يقول...

اكتبى حتى لو ع الحيطه

هههههههههههههه

تحياتى

بنـوتــــة يقول...

أنا العكس تمامااااااا يا قبلاوي
إلا فيما ندر
لو عايزة أكتب حاجة و أنا بعيد عن الجهاز ساعتها أكتبها ع الورق عشان مانساهاش - و دي لسه مكتشفاها قريب برضه
^ـ^
عصر الاكتشافات


و الله لو يسيبوني يا كفراوي أرسم و ألون و أكتب و أشخبط على كل حيطان الدنيا

شكراً على مروركم
^ـ^

إرسال تعليق

Back to Top